Druk, druk, druk…..

werken aan scriptie

Werken aan mijn Scriptie

Beste mensen,

Na een lang tijd update-loos te zijn, is hier dan eindelijk een update! Ik schaam me dood, omdat ik had beloofd om minimaal 1x per week een update te geven. Maar door de drukte rond om mijn scriptie en afstuderen is het allemaal in het honderd gelopen.

Dit heeft ook effect gehad op 6Changes #2 (het opstaan): Het vroeger opstaan doe ik inmiddels al met grote regelmaat, alleen de oefeningen lukken nog niet echt. Ik ga ook nu niet actief verder met deze 6Change.

Verder ben ik wel bezig om het lopen (6Change #1) uit te breiden met hardlopen. Dat doe ik nu momenteel rustig, op de sportschool, op de loopband.

Iets waar ik wel mee bezig ben geweest is het versoberen van mijn digitale leven. Ik was voor de stilte hier op de website al bezig met het schrijven en kijken naar mijn “Social Media” gebruik op internet. Het stuk is nog niet af, maar ik heb wel actief bezig geweest om het in te dammen. Aantal site op gezegd, aantal andere versobert en de App’s van mijn iPhone gehaald. Daarover binnenkort meer!

Tot snel!
DM

ps: mijn iPhone is niet alleen opgeschoond…. Hij is zelfs naar de verzekering gestuurd ivm haarscheurtjes in de achterkant :'(

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in 6Changes, minimaliseren, nieuws, privé en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Druk, druk, druk…..

  1. Pingback: Veranderingen « DutchMinimalist

Geef een reactie

