Start 6Changes #1

Jaja mensen,

het is zo ver! Ik ga van start met de eerste van de 6Changes die ik voor ogen heb. Mocht je niet begrijpen waar het over gaat: verwijs ik je hier naar toe.

Gewoonte nummer 1 is de gewoonte van meer bewegen: het liefste zou je gelijk gaan beginnen met elke week 3x per week naar de sportschool te rennen. Helaas gaat dat niet lukken met de positie waar ik zit. Plus dat het zo snel en heftig van start gaan waarschijnlijk na een paar weken, of nog erger: de eerste week, een flinke tegenslag oplevert door een blessure .

Daarom gaan we rustig van start met: Lopen. Elke dag moet je volgens het voedingscentrum (en andere instanties) een half uur bewegen. Dus gaan we dat ook doen! de eerste week, die morgen van start gaat, is het de bedoeling dat ik elke dag na het eten en de afwas een rondje ga lopen. En dan voor een 15 tot 30 minuten maximaal. Niet te hard van start, maar wel consequent.

Komende zondag horen jullie of ik elke dag ben geweest, en niet mogen jullie mij in de comments afstraffen😉

Gegroet,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in 6Changes en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

