RCThink / TMP Uitdaging – Week 1

Hey allemaal!

Hierbij de eerste update van de “RCThink / TMP Uitdaging”. De Uitdaging waarbij je van 15 januari tot en met 15 februari, elke dag 1 (of meer) items verwijderd van je huis/kamer/kantoor.

TMP RCThink uitdaging week 1

TMP / RCThink uitdaging week 1

Niet alles staat op de foto ivm de grote van het spul, of omdat het gewoon weg al naar de plaats van bestemming is.
Ook moet ik bekennen dat dit bericht op woensdag al is geschreven: Aangezien ik donderdag weg ben en het weekend niet thuis, heb ik al wat items klaar gelegd / verwerkt op woensdag. De items van week 2 (vrijdag, zaterdag en zondag) zal ik komende maandag moeten afhandelen.

Mijn lijst van spullen en bestemming ervoor:

  • Laptop harddisk + geheugen (PC zaak die ook handelt in 2de hands onderdelen)
  • “Sier” schedel (rommelmarkt)
  • Kabelgoot (Papa)
  • Scouting kleding + insignes + dassen + kaartspel (hemden naar carnavalsdoos, rest naar een scouting lid)
  • Posters (paar oude papier, aantal naar een basisschool)
  • Gekopieerde DVD’s stapel #1 (Hoesjes naar Papa, DVD’s naar Mama (dagbesteding oudere))
  • Mijn eerste radio (gekocht 1989/1990) (Milieustraat)

Tot aan nu gaat het erg goed, geen problemen met weg doen van de spullen. Beetje moeite met het bedenken van een goede plaats waar het heen zou kunnen: volgende de regels van de uitdaging moet je zo min mogelijk weggooien. Voor week #2 heb ik al wat items op het oog.

Gegroet,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in minimaliseren, RCThink / TMP Uitdaging en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op RCThink / TMP Uitdaging – Week 1

  1. Pingback: New Years Minimalism Challenge Week 1 | Rcthink

  2. Pingback: RCThink / TMP Uitdaging – week5 (Einde) « DutchMinimalist

Geef een reactie

