Logboek 6Changes #1 – Week3

Hallo allemaal,

We beginnen alweer aan de 4de week van de 6Changes methode: Dat betekende een update over mijn vorderingen van week 3.

Dit is de 3de week van mijn 1ste gewoonte: Lopen

Maandag: 30 min (@Alkmaar)
Dinsdag: 40 min (@Echt)
Woensdag: 45 min (@Echt)
Donderdag: 45 min (@Echt)
Vrijdag: — min (@–)
Zaterdag: 25 min (@Alkmaar – Sneeuw/ijsregen + onweer)
Zondag: 40 min (@Alkmaar)

Ook in de 3de week gaat het allemaal vrij gemakkelijk. Of nog beter: ik hoef er bijna niet meer bij na te denken. En het voelt ook wat raar als ik een avond niet ga. Een mooi tekenen dat de gewoonte begin in te slijten🙂

Voor komende week staat er een uitbreiding van het schema: een langer rondje!! Nu staat het gemiddeld op een 30 a 40 min. Dat zal komende week worden opgeschroefd voorbij de 45 a 50min. Ik ben ook nog aan het kijken of ik het rondje ‘anders’ kan uitbreiden na week 4. En anders in de vorm van hardlopen, maar dat ben ik nog even aan het overdenken. Ik weet niet of het te snel is, of dat ik rustig ermee kan beginnen.

Groetjes,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in 6Changes en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

