[u] RCThink / TMP Uitdaging – week 3

Hey allemaal!

[u]pdate
De andere hadden drukken weken, waardoor de berichten een kleine vertraging hebben:
Greg – LiveItWithLess week 3
Ross – RCThink week 3
David – TheMinimalistPath heeft door de verhuizing geen mogelijkheid meer gezien om mee te doen.
[/u]

Hierbij de derde update van de “RCThink / TMP Uitdaging”. De Uitdaging waarbij je van 15 januari tot en met 15 februari, elke dag 1 (of meer) items verwijderd van je huis/kamer/kantoor.

RCThink TMP Uitdaging week 3

RCThink TMP Uitdaging week 3

Ook deze week is het niet gelukt om elke dag wat weg te doen: met als gevolg dat ik op woensdag en donderdag weer een hoop moest doen. Maar aangezien ik deze dag wat meer tijd had (en thuis) heb ik wel flink kunnen opruimen. Ik ben namelijk woensdag begonnen met 1 kast uit te ruimen, om deze vervolgens weer in te ruimen. Uiteraard na enige selectie. Donderdag was de een andere kast aan de beurt. En hier is het lijstje van deze week:

  • Laatste stapel van de (gekopieerde) DVD’s (hoesje -pa, schijfjes-ma)
  • (kapotte) tas (prullenbak)
  • Eerste selectie boeken (groot deel geef ik weg)
  • oude PC games (houd ik even aan: als cadeautjes voor neefje/nichtjes/kennissen)
  • paar VHS banden (rommelmarkt)
  • Badkamer spullen: lege deo-bussen, proefverpakkingen (prullenbak)
  • Oude documenten / schriften (deel oud papier – ander deel hergebruik (documenten uitgehaald)
  • Bureau benodigdheden ( (lege) pennen, gummetjes, ect – prullenbak)
  • Wierook spullen (houder + stokjes – prullenbak)

De eerste 2 weken lukte het nog aardig om de echte overbodige spullen weg te doen, maar nu de meeste “zooi” weg is wordt het moeilijker. Nu komen de spullen met emotionele waarde en herinnering… Dat gaan nog leuk worden komende week. Het los laten van die spullen zal een opgave zijn.

Deze post zal ik updaten zo snel de andere ook hun site hebben bijgewerkt!

Gegroet,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in minimaliseren, RCThink / TMP Uitdaging en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op [u] RCThink / TMP Uitdaging – week 3

  1. Hey Rik,

    Unfortuanately I cannot speak another language other than english, however your pictures do tell me that you have made great progress over the month.

    Thanks also for the linking me on your site.

    Greg

  2. Pingback: RCThink / TMP Uitdaging – week5 (Einde) « DutchMinimalist

Geef een reactie

