Logboek 6Changes #1 – Week4

Hallo allemaal,

We beginnen alweer aan de 5de week van de 6Changes methode: Dat betekende een update over mijn vorderingen van week 4.

Dit is de 4de week van mijn 1ste gewoonte: Lopen

Maandag: 60 min (@Echt)
Dinsdag: – min (@-) (Afspraak met een klant)
Woensdag: 35 min (@Echt) (Kleiner rondje ivm “nawerkingen” doktors bezoek)
Donderdag: 60 min (@Echt)
Vrijdag: 45 min (@Echt)
Zaterdag: 60 min (@Heeze / Eindhoven) (verdeeld over halve dag)
Zondag: 30 min (@Roermond)

Week nummer 4 en we zitten halfweg de eerste verandering: het gaat vrij gemakkelijk. Moet nog een beetje bij nadenken dat ik ga, maar dat is niet meer zo veel als de eerste week. De komende weken zullen dus vooral gebruikt worden om deze gewoonte diep in te slijten in mijn routine s’avonds.

Het uitbreiden met rennen, is even op de langere baan geschoven: eerst lopen. Ik kan in een andere 6Changes het lopen wel veranderen. Ik ben druk op zoek naar een andere gewoonte die ik als 2de kan veranderen: ik heb wel een lijst, maar met het reizen e.d. is het moeilijk goede trigger momenten en tijden te zoeken. Ik ga mijn hersenen hierover de komende weken nog even breken.

Groetjes,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in 6Changes en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

