[u] RCThink / TMP Uitdaging – week5 (Einde)

Hey allemaal!

[u]
Interesse in de DJ set? Ze staat namelijk in de verkoop! Klik hier voor de advertentie (Link verwijderd).
Helaas: de set is gereserveerd…
[/u]

Hierbij de 5de, en laatste, update van de “RCThink / TMP Uitdaging”. De Uitdaging waarbij je van 15 januari tot en met 15 februari, elke dag 1 (of meer) items verwijderd van je huis/kamer/kantoor.

Eigenlijk is het geen week, maar goed: het einde is bereikt.

TMP RCThink uitdaging week 5 (1).jpg

TMP RCThink uitdaging week 5 (1).jpg

TMP RCThink uitdaging week 5 (2)

TMP RCThink uitdaging week 5 (2)

  • Verzameling (bier)glazen (rommelmarkt)
  • Kabels (deel vuilnis, deel rommelmarkt)
  • versieringen (rommelmarkt)
  • DJ set (verkoop: marktplaats)
  • (tupperware) doosjes en deksels (terug naar mama)
  • oude kerst/verjaardag/verhuis kaarten (oud papier)
  • Backup CD/DVD’s (uitzoeken, backuppen en dan vuilnis)

Zoals in de vorige post al gezegd, was het laatste stukje van de uitdaging zwaarder. Alle triviale spullen waren al opgeruimd, en nu kwam ik toe aan dingen met meer (emotionele) waarde. Ik heb lang lopen dubben op een aantal items, maar uit eindelijk heb ik de knoop toch doorgehakt.

Klik in het onderstaande lijstje voor de andere weken:

Nog steeds zijn er een hoop spullen die weg kunnen, maar die bewaar ik voor de komende weken, om zo de minimaliseer-tour voort te zetten. Zo heb ik nog 1 kast nog niet eens opgehad: maar ik weet nu al dat het een hoop tijd gaat op eisen om die gesorteerd en opgeruimd te krijgen.

Ook zal ik binnenkort een paar before/after foto’s plaatsten. Dit doe ik ergens volgende week: er liggen nog wat uitzoek-werkjes van o.a. week 4 en 5 die ik even op mijn gemakje moet doorwerken, vóór ik de after-foto’s maak.

Gegroet,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in minimaliseren, Opruimen, RCThink / TMP Uitdaging en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op [u] RCThink / TMP Uitdaging – week5 (Einde)

  1. Pingback: New Years Minimalism Challenge Wrap Up | Rcthink

Geef een reactie

