Logboek 6Changes #1 – week8 (einde)

Hallo allemaal,

Afgelopen week was de 8ste (en laatste) week van de 1ste gewoonte verandering via de 6Changes methode: Dat betekend een laatste update voor #1 gewoonte en een kleine evalutatie.

Dit is de 8ste week van mijn 1ste gewoonte: Lopen

Maandag: 60min (@Echt)
Dinsdag: – (wachten op klant die niet kwam opdagen..)
Woensdag: 60 min (@Echt) (+aansluitend sporten)
Donderdag: 60 min (@Echt)
Vrijdag: 30 min (@Echt) (+aansluitend sporten)
Zaterdag: – (Brak ivm een feestje)
Zondag: – (geen excuus: gewoon geen zin..)

Deze week is eigenlijk niet zo zo lekker verlopen als ik had verwacht. Een keer niet kunnen gaan omdat ik aan het wachten was op een klant, die uiteindelijk niet kwam, en de laatste paar dagen waren een beetje brak. 1x een feestje en gelijk 2 dagen brak: ik wordt duidelijk te oud😉

Terugkijkend op de hele 8 weken moet ik zeggen dat de methode werkt: langzaam opbouwen en bijhouden werkt een heel stuk beter dan uit het niets, heel hard, beginnen. Voor al als je een goede trigger hebt. Komende woensdag zal ik mijn volgende verandering (#2) bekent maken: Deze week houd ik dus “rust”. Geen nieuwe gewoonte, maar we blijven uiteraard wel gewoonte #1 doen.

Groetjes,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in 6Changes en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

