[u] Begin van een nieuwe week: begin van een nieuwe 6Change

Hallo allemaal,

[u]
DutchMinimalist gaat het “Earth Hour” event ondersteunen: Doe ook mee en help de aarde in de strijd tegen de klimaatsveranderingen!!

60ste Earth Hour

! Earth Hour: 27-03-2010 - 20:30/21:30uur !

Doe op zaterdag 27 maart a.s. van 20:30uur tot 21:30uur alle lampen en apparaten uit!

Klik hier voor de website
[/u]

Een nieuwe week is aangebroken: en voor mij begint ook een nieuwe “6Changes“. Dit maal is het mijn ochtend routine die ik wil gaan aanpakken. Helaas door omstandigheden ga ik een week later van start dan gepland.

Deze week staat op de planning om elke dag om 08:00uur op staan en dan wat rek en strek oefeningen te doen. Om daarna mijn 3 BD’s op te schrijven en aan de slag te gaan.

Goedenmorgen!

Goedenmorgen!

Aanstaande maandag zal de eerste update voor 6Changes #2 worden gepost: tot die tijd wens ik jullie veel kijkplezier a.s. woensdag: Dan komt hier het nieuwe filmpje van Anne Leonard te staan: “The Story of Bottled Water”.

The Story of Stuff - Bottled Water

The Story of Stuff - Bottled Water

Tot dan!
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in 6Changes, minimaliseren en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

