6Changes mini update

Hallo allemaal,

de 6Changes liggen deels stil door alle stress, drukte en gedoe rond om mijn stage/afstuderen. Het zelfde geld voor het minimaliseren van mijn eigendommen, al gebeurt er zo nu en dan in de “vrije” tussen uurtjes toch nog wat. Hier in een latere post meer over.

Hardlopen

Hardlopen

Toch is er nieuws van mijn 6Changes: Mijn lopen is toch uitgebreid met hardlopen. Het lopen doe ik niet meer elke avond, maar ik probeer nu 2 á 3 keer per week te hardlopen. Langzaam maar zeker bouw ik de afstand en de snelheid op: 2 á 3 keer per week in de cardio afdeling van de sportschool en 2 á 3 keer per week buiten op straat. Mijn voortgang is te volgen op mijn runkeeper profiel.

Verder heb ik nog een interessante (net opgezette) site gevonden over hardlopen, van een van de andere minimalisme bloggers: David Damron’s RunningSomeWhere.com.

Gegroet,
DM

Over Rik

Een in rotterdam wonende, door Nederlands reizende, fotograferende Limburger
Dit bericht werd geplaatst in 6Changes, nieuws, privé, Sport en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

